اسکوئر انیکس می‌گوید: در ابتدای لانچ بازی فروش نگهبانان کهکشان مارول کمتر از حد انتظار بود

اسکوئر انیکس می‌گوید: در ابتدای لانچ بازی فروش نگهبانان کهکشان مارول کمتر از حد انتظار بود

نگهبانان کهکشان مارول حتی قبل از اینکه عرضه شود، نبرد سختی داشت و شک و تردیدی در مورد بازی در پیش از عرضه آن وجود نداشت. البته، بازی اکشن-ماجراجویی Eidos Montreal در نهایت تعداد زیادی از مردم را غافلگیر کرد- اما اگرچه مطمئناً مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفت .

 

در جدیدترین گزارش درآمد سه ماهه خود، ناشر Square Enix فاش کرد که فروش راه اندازی Guardians of the Galaxy Marvel  کمتر از انتظارات شرکت بوده است. با این حال، بازی پس از مدت کوتاهی بالا گرفت و از رشد فروش لذت برد، چیزی که اسکوئر انیکس انتظار دارد ادامه یابد.

 

این شرکت در گزارش خود نوشت: علیرغم بررسی های قوی، فروش بازی در زمان عرضه کمتر از انتظارات اولیه ما بود. با این حال، ابتکارات فروش که در نوامبر 2021 آغاز شد و تا سال جدید ادامه یافت، منجر به رشد فروش شد و ما قصد داریم برای جبران شروع کند عنوان، به گسترش فروش ادامه دهیم.

 

اسکوئر انیکس برای دیدن موفقیت بازی های دارای مجوز مارول بسیار تلاش کرده.  Marvel's Avengers  در زمان عرضه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و متعاقباً فروش ضعیف آن منجر به ضررهای قابل توجهی برای شرکت شد و خود بازی در تلاش برای جبران هزینه های توسعه بود و به دنبال آن اسکوئر انیکس مدل سرویس زنده بازی و "عدم تطابق استودیو" را مقصر دانست. امیدوارم همه چیز برای بازی Eidos Montreal بهتر پیش برود، که مطمئناً شایسته موفقیت است.

 

در بررسی ما از «محافظان کهکشان مارول»، امتیاز 8/10 را به آن اعطا کردیم و گفتیم: «محافظان کهکشان مارول تعداد زیادی کاراکتر دارد ، و تجربه‌ای لذت‌بخش با شخصیت‌های عالی و داستانی جذاب دارد. به لطف درک عالی از آنچه که باعث می شود این ویژگی مشخص شود .

 

Marvel’s Guardians of the Galaxy بر روی PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One، PC و به عنوان یک نسخه انحصاری ابری روی Nintendo Switch در دسترس است.

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو اسکوئر انیکس می‌گوید: در ابتدای لانچ بازی فروش نگهبانان کهکشان مارول کمتر از حد انتظار بود

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/2b96

خبرنامه بازی ها

گالری